.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 

كدوم بازارها تو كيش خوبه؟

 

تور كيش هتل مارينا پارك

تور كيش هتل مارينا پارك

بازارها و مراكز خريد در تور کیش 94 يكي از جاذبه هاي گردشگري جزيره به شمار ميروند كه مسافران تور کیش  معمولا بخشي از زمان سفر خود را به بازديد و خريد از اين بازارها اختصاص ميدهد. از بازارهاي مهم كيش ميتوان به مراكز خريد زير اشاره كرد :

مركز خريد پرديس 1 و 2 كيش ( واقع در ميدان پرديس ) كه از جمله معروفترين بازارها در تور كيش 94 به شمار ميروند در اين بازار فروشگاه هاي پوشاك ، لوازم خانگي و صوتی تصويري فعاليت ميكنند

 بازار مرواريد كيش (واقع در بلوار مرواريد كيش) در اين مركز بيشتر پوشاك ، عطر و ادكلن و لوازم ورزشي ویژه مسافران تور کیش 94 عرضه ميشود  

بازار مريم (واقع در خيابان ثنایی كيش ) در اين بازار هم بيشتر پوشاك مردانه و زنانه عرضه ميگردد

 بازار ونوس ( واقع در تقاطع خيابان ثنايي و بلوار دريا  خريد ) در تور کیش 94، بازار زيتون ( واقع در بلوار ساحل كيش ) ، مركز تجاری ( واقع در خيابان فردوسي كيش ) ، بازار صفين و.. اشاره كرد . علاوه بر اين مراكز خريد محلي نيز در تور كيش 94 وجود دارند مانند مركز خريد صدف كيش ( واقع در شهرك صدف فاز پنج ) ، مركز خريد بوستان كيش ( واقع در شهرك صدف فاز يك ) ، مركز خريد گلستان كيش ( واقع در شهرك صدف فاز 2 ) ، مركز خريد شقايق در تور كيش 94 ( واقه در ميرمهنا مجتمع مهستان ) ، مركز خريد حافظ ( واقع در مقابل بازار پانيذ  كيش ) ، مركز خريد دامون ، مركز خريد بساك.
مطالب مرتبط:

 امکان رزرو هتل و بلیط در کیش آنلاین



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: كدوم بازارها تو كيش خوبه؟,مراکز خرید کیش , بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 13 مهر 1394
.

 

قیمت هتل ایران کیش؟

قیمت هتل ایران کیش؟

هتل ایران تور کیش 94 با طراحی و معماری منحصر به فرد جزء هتل های 5 ستاره جزیره کیش می باشد. این هتل در میدان امیرکبیر و در بلوار خلیج فارس واقع شده است.

قیمت هتل ها معمولا در ایام مختلف متفاوت است. مثلا قیمت هتل ایران در تور کیش 94 در ایام تعطیل بالاتر از ایام عادی است. یا قیمت ها در اواخر هفته از اوایل هفته گرانتر است. شما برای آگاهی بیشتر در مورد قیمت هتل های در تور کیش 94 می توانید با شماره های 42632 و 88530609 تماس بگیرید و با مسئولین فروش مشورت نمایید.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کیفیت و خدمات هتل می توانید به نظرات مسافران درباره هتل ایران کیش مراجعه نمایید.

 

 

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش . نمای بیرونی


 

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش . لابی هتل


 

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش . اتاق هتل
مطالب مرتبط:

 امکان رزرو هتل و بلیط در کیش آنلاین



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: قیمت هتل ایران کیش؟,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 13 مهر 1394
.

هتل پنج ستاره پالاس کیش یکی از هتلهایی است که به منظور ارتقاء بستر گردشگری در جزیره کیش به همت بخش خصوصی در دستور کار قرار گرفته شده است.هتل پانزده طبقه پالاس کیش در زمینی به مساحت 10.500 مترمربع در یکی از بهترین نقاط کیش در حال تکمیل میباشد. نکته قابل توجه هتل پالاس که طرفداران زیادی را در تور کیش به سمت خود خواهد کشاند استخر روباز آن در طبقه پانزدهم و همچنین وجود سالن سینما با ظرفیت 264 صندلی و نیز سالن مجلل فرهنگی برای برگزاری نمایشگاه های مختلف هنری و فرهنگی و رسمی میباشد.

از دیگر امکانات رفاهی هتل پالاس برای مسافران تور کیش مهر 94 می توان به موارد زیر اشاره کرد:

رستوران , اینترنت پر سرعت,  سرویس فرنگی, سرویس ایرانی پارکینگ , تاکسی سرویس ,  ترانسفر فرودگاهی ,لابی , کافی شاپ , سوئیت تلویزیون , یخچال و....

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل پالاس کیش , هتل های کیش , بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 7 شهريور 1394
.

كشتي يوناني کیش كشتي عظيم الجثه اي است كه در نوار غربي و در نزديكي ساحل جزيره زيباي كيش به گل نشسته است و موسوم به كشتي يوناني است.آن چه که به توریستی بودن این کشتی فرسوده غول پیکر اهمیت می دهد موقعیت آن در غرب جزیره و در هنگام غروب خورشید است و براي همين، هر روزه گردشگران تور کیش بسياري را به خود جذب مي كند . غروب خورشید در سواحل کیش از مناظر بسیار جذاب و تماشایی است . درخشش آخرین شعاع های نور خورشید بر پهنه آسمان طیف رنگ های زرد و قرمز و نارنجی و سایه روشن های لکه های ریز و درشت ابر تابلویی چنان زیبا و خیال انگیز را در پشت کشتی یونانی پدید می آورد که نظیر آن را کمتر می توان یافت . از این روست که هر روزه گروه زیادی از گردشگران تور کیش و مشتاقان با دوربین هایشان به محل کشتی یونانی می روند و به تماشا و عکسبرداری از این منظره زیبا و خیال انگیز میپردازند.كشتي يوناني از نظر تاريخي قدمت و اهميت چنداني ندارد وگذشت زمان كشتي را دچار فرسودگي كرده است. قسمت تحتاني كشتي كه در آب است بر اثر برخورد امواج دريا با آن پوسيده و هر آن ممكن است فرو افتد.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: کشتی یونانی کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 7 شهريور 1394
.

بازار پانیذ کیش در سال ۱۳۷۷ در زمینی به مساحت تقریبی یک هکتار، با ۲۰۸ واحد تجاری، اداری در خیابان فردوسی جزیره زیبای کیش، احداث و فعالیت خود را آغاز نموده است. بازار بین‌ المللی پانیذ با نمای شیشه‌ای و فضا سازی بسیار مناسب و بسیار با طراوت می باشد که در شرق جزیره و در خیابان فردوسی کیش در بین بازارهای اصلی جزیره کیش قراردارد.موقعیت بازار پانیذ بین دیگر مراکز تجاری محبوب جزیره کیش از جمله بازارهای پردیس ۱ و ۲، مرکز تجاری و هایپرمارکت واقع شده است و از این‌رو در قطب مراکز خرید جزیره برای مسافران تور کیش قرار دارد. بیشتر فروشگاه های موجود در بازار پانیذ به فروش پوشاک اختصاص داشته و بقیه غرفه ها اجناس مختلف مانند لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری، اسباب بازی، لوازم سفر و ... را به مسافران تور کیش ارائه می کنند.همه روزه رأس ساعت ۲۲ مراسم قرعه‌کشی بازار با اجرای موسیقی و برنامه های تفریحی و اهداء جوایز به برندگان تور کیش برگزار می‌گردد.در این بازار همچنین رستوران، فست فود، کافی نت و کافی شاپ وجود دارد.

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازار پانیذ کیش , مراکز خرید کیش , بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 7 شهريور 1394
.

هتل 3 ستاره آنا کیش در سال 1377 در زمینی با مساحت 8500 متر مربع در دو طبقه بنا شد. این هتل بین دو بازار مروارید و زیتون قرار گرفته به طوری که 10 دقیقه پیاده روی لازم است تا بتوانید از این بازارها دیدن فرمائید .این هتل از لحاظ منطقه جغرافیایی در بهترین منطقه جزیره کیش قرار دارد . این هتل جزو یکی از هتل های کیش است که از قیمت مناسب تری نسبت به هتل های 3 ستاره برخوردار می باشد و در میدان امیرکبیر واقع شده است. با توجه به 3 ستاره بودن این هتل خدماتی در حد یک هتل 4 ستاره را به میهمانان تور کیش مهر 94 خود ارایه می دهد. هتل آنا کیش در محوطه ای بسیار و زیبا و باطراوت ساخته شده که یکی از مزیت های شاخص این هتل به شمار می رود. همین مزیت جلوه ی زیبایی را در شب به این هتل می بخشد که باعث می شود میهمانان تور کیش پاییز 94 این هتل لحظات بسیار زیبایی را دراین هتل سپری کنند. 

امکانات هتل آنا کیش:

لابي، رستوران، كافي شاپ، سالن كنفرانس، پارك كودكان، خدمات خانه داري، فضاي سبز، سالن ورزشي، نمازخانه، آژانس خدمات مسافرتي، پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده، تاكسي سرويس، صندوق امانات اختصاصي، اينترنت در لابي و اينترنت در واحد، لاندري، كافي نت، فروشگاه و غرفه، گشت سیاحتى جزیره سرویس ۲۴ساعته، امکان استفاده از کانالهاى ماهواره اى در داخل اتاقها و...می باشد.

 

 

هتل آرامش کيش از جمله هتل های محبوب مسافران تور کیش 94 می باشد که در يکی از مناطق گردشگری و تفریحی جزيره زیبای کيش قرار گرفته است. هتل آرامش کیش به بازارهای شهر بسیار نزدیک می باشد مانند : مرکز خرید ونوس و بازار مريم، مرکز خرید زيتون، بازار مرکز تجاری  می باشد و به مراکز تفريحی مانند: اسکله بزرگ تفريحی، سالن بولينگ مريم، مرکز ورزش دريايی که موجب شده تا هتل آرامش کیش موقعيت ويژه ای داشته باشد. هتل آرامش کیش هتلی بسیار مناسب برای اقامت خانوادگی مسافران تورکیش می باشد.

آدرس هتل آرامش کیش : جزیره کیش , میدان ساحل , مقابل مرکز خرید زیتون , هتل آرامش کیش

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای معروف کیش , هتل های کیش , بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 7 شهريور 1394
.

پارک تفریحی میرمهنا کیش

پارک تفریحی میر مهنا کیش در بخش ساحل شمال و شمال غربی جزیره زیبای کیش قرار گرفته است و بسیار دیدنی می باشد. اسکله تفریحی و  جذاب میرمهنا کیش در پارک تفریحی میر مهنا قرار گرفته است. پارک میر مهنا بزرگ می باشد و میدان جاسک در بخش ساحلی تا مسجد خاتم الانبیاء ادامه دارد . فقط اسکله تفریحی و ماهیگیری میر مهنا در بخش ساحلی موجب شده تا این پارک زیبا به دو فاز یک که از مسجد تا اسکله ماهیگیری و فاز بعدی از اسکله تا میدان جاسک تقسیم می گردد می باشد. پیشنهاد ما این است که مسافرین تور کیش شهریور 94 از این جاذبه دیدنی و اسکله تفریحی کیش حتما بازدید کنند.

پارک تفریحی میرمهنا کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: پارک تفریحی میرمهنا کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 17 مرداد 1394
.
hotel helia kish

هتل هلیا کیش چهار ستاره زیبا ,میان میدان امیرکبیر و ساحل با فاصله ای بسیار کم از دریا و مرکزهای خرید,در قسمت سیاحتی جزیره کیش قرار گرفته است.هتل دارای اتاق دو تخته ,سه ,چهار و پنج تخته است. اکثر اتاقها دارای امکانات : تلویزیون ال سی دی, صندوق امانت و یخچال و مینی بار شارژ می باشند و سرویس حمام داخل اتاقها با کابین دوشهای بسیار زیبا و بهداشتی با تجهیزات می باشد.لابی زیبای هتل با کافی شاپ بیست و چهار ساعته و اینترنت فعال می باشد و فضای زیبای داخل هتل سرسبز با آبنمای زیبا و سرویس کافی شاپ پذیرایی از میهمانان تور کیش تابستان 94 را تدارک دیده است. رستوران زیبای هتل با صبحانه و بوفه کامل و ناهار با منوی آزاد و با تنوع غذایی آماده پذیرایی میهمانان عزیز هتل است.

هتل هلیا کیش

 

هتل هلیا کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل هلیا کیش , هتل های کیش , بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 17 مرداد 1394
.

هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک کیش

امكانات هتل : 

استخر سرپوشيده برای مسافران تور کیش تابستان 94 - سالن بدن سازی- سونا بخار - جکوزی - زمين استاندارد تنيس - اسپا و ماسا ژ تایلندی - سالن زیبایی بانوان - فروشگاه - کافی شاپ - کافی نت - سالن همایش - پارک تفریحی ویژهتور کیش 94

آدرس:کیش نوار سیاحتی شرق-جنب برج های دو قلو

 

 

 

عکس ها و تصاویر هتل مارينا پارک کیش

 

عکس ها و تصاویر هتل مارينا پارک کیش 
عکس ها و تصاویر هتل مارينا پارک کیش . پذیرش هتل

عکس ها و تصاویر هتل مارينا پارک کیش 
عکس ها و تصاویر هتل مارينا پارک کیش . لابی هتل

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

امکانات هتل داریوش:

سالن کنفرانس ویژه مسافران تور کیش 94 - اتاق بيليارد- کافى شاپ لابى- روم سرويس 24 ساعته - لاندرى - مينى بار و صندوق امانات - امکان استفاده از کانالهاى ماهواره اى در داخل اتاقها - گشت سياحتى جزيره - گشت بازارها - کافي نت - سالن بدنسازي ویژه مسافران تور کیش -صبحانه بوفه + ترانسفر

آدرس:کیش -میدان داریوش -هتل بزرگ داریوش

 

  

عکس ها و تصاویر هتل داريوش کیش

عکس ها و تصاویر هتل داريوش کیش 
عکس ها و تصاویر هتل داريوش کیش . راهرو هتل


عکس ها و تصاویر هتل داريوش کیش
عکس ها و تصاویر هتل داريوش کیش . رستوران هتل

هتل پارمیس کیش

هتل پارمیس کیش

 

هتل پارميش كيش

 

هتل پارمیس کیش از  هتلهای پنج ستاره  تور کیش 94 است که به سبب داشتن مرکزیت بسیار مناسب در میدان پردیس و روبروی بازارهای  پردیس از جمله هتلهای پر طرفدار کیش است . این هتل همچنین دارای معماری زیبا و لابی مجللی است .  از امکانات هتل پارمیس میتوان به سالن بیلیارد ،  استخر سونا ،  جکوزى ،  ،  کافى شاپ ،  کافى نت ،  سالن همایش ویژه مسافران تور کیش 94 و...  اشاره کرد .

 

 

 

عکس ها و تصاویر هتل پارمیس کیش

 

عکس ها و تصاویر هتل پارمیس کیش
عکس ها و تصاویر هتل پارمیس کیش


 

عکس ها و تصاویر هتل پارمیس کیش 
عکس ها و تصاویر هتل پارمیس کیش

 

هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش

 

هتل شایگان تور کیش 94 یکی از هتلهای مطرح کیش است که با مشرف بودن به خلیج  زیبای فارس جزو هتلهای پر طرفدار کیش به حساب میاید  .  هتل شایگان کیش دسترسی خوبی  به بازارهای پانیذ و مرکز تجاری پردیس  دارد و این یکی از مزایای مهم هتل به شمار میرود .

  از امکانات هتل برای مسافران تور کیش 94 میتوان به سالن همایش و اجتماعات  ، باشگاه ورزشی  شایگان  شامل استخر سرپوشیده جکوزی، سونای بخار، سونای خشک، بدن سازی،  ماساژ،حوضچه آب سرد، استخر کودکان ، سالن بیلیارد و اسنوکر ، کلوپ بازی کودکان و... اشاره کرد .  اطاقهای هتل شايگان مجموعا دارای حدود  يكصد اطاق به شكل 80 اطاق و 20 سوییت برای مسافران تور کیش ميباشد .

آدرس:جزیره کیش -میدان پردیس

 

 

 

عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش

عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش
عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش . پذیرش هتل


عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش
عکس ها و تصاویر هتل شایگان کیش . سالن پذیرایی هتل

 


مطالب مرتبط:




:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : چهار شنبه 24 تير 1394
.

هتل سیمرغ کیش چند ستاره است؟

هتل سیمرغ کیش چند ستاره است؟

هتل سیمرغ تور کیش تابستان 94 یک هتل 3 ستاره است. مساحت این هتل بیست هزار و دویست و سی و چهار متر مربع می باشد و در قسمت جنوب شرقی جزیره قرار گرفته است. در نزدیکی این هتل وسایل حمل و نقل عمومی برای رفتن به مراکز خرید وجود دارد. از ویژگی های این هتل برخوردار بودن از ساحل اختصاصی می باشد. این هتل دارای یک محیط خانوادگی برای مسافران تور کیش تابستان 94 است و اقامت مردان مجرد در آن ممنوع می باشد. از امکانات هتل می توان به پارکینگ اختصاصی، فضای سبز زیبا، کافی شاپ و... نام برد.

 

هتل سیمرغ کیش

هتل سیمرغ کیش . رستوران هتل


 

هتل سیمرغ کیش

هتل سیمرغ کیش . راهروی هتل

براي آگاهي بيشتر از ميزان رضايتمندي مسافران از اين هتل ميتوانيد به قسمت سیمرغ كيش مراجعه نماييد .

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل سیمرغ کیش چند ستاره است؟,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : چهار شنبه 24 تير 1394
.

کیفیت هتل پارسیان کیش؟

 کیفیت هتل پارسیان کیش؟

هتل پارسیان تور کیش 94 جزء هتل های 3 ستاره کیش می باشد. این هتل در سال 1374 و در میدان ساحل احداث شده و دارای 100 اتاق می باشد. این هتل مابین دو بازار معروف کیش قرار گرفته و از طرفی به چهار بازار دیگر جزیره نیز نزدیک می باشد. فرودگاه کیش در فاصله 7 دقیقه ای از این هتل واقع شده است. همچنین هتل مسافران تور کیش 94فاصله بسیار کمی با اسکله و دریا دارد. تالار شهر نیز در کنار این هتل قرار گرفته است. از امکانات این هتل می توان به کافی نت، سالن کنفرانس، ماهواره، مینی بار، صندوق امانات، گشت سیاحتی جزیره و بازارها، آرایشگاه، خشکشویی، کرایه اتومبیل، کافی شاپ، رستوران ویژه مسافران تور کیش و ... اشاره داشت.

 

هتل پارسیان کیش

هتل پارسیان کیش . نمای هتل


 

هتل پارسیان کیش

هتل پارسیان کیش . نمای هتل


 

هتل پارسیان کیش

هتل پارسیان کیش . رستوران هتل


 

هتل پارسیان کیش

هتل پارسیان کیش . اتاق هتل


براي آگاهي بيشتر نسبت به كم و كيف سرويس دهي هتل ميتوانيد از نظرات مسافران در مورد هتل پارسیان كيش استفاده نماييد .

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: کیفیت هتل پارسیان کیش؟,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : چهار شنبه 24 تير 1394
.

کیفیت هتل گلدیس کیش؟

 کیفیت هتل گلدیس کیش؟

هتل گلدیس تور کیش 94 در رده هتل های 2 ستاره جزیره کیش می باشد. این هتل در 1369 ساخته شده و یکی از قدیمیترین هتل های جزیره است. در سال 1379 تغییراتی در بخش مدیریتی این هتل ایجاد شده و هتل موظف به سرویس دهی به مدت 21 سال به گردشگران خارجی شد. این هتل به طور دقیق در بلوار ایران واقع شده است. از امکانات این هتل می توان به کافی شاپ ویژه مسافران تور کیش 94، اینترنت، ماهواره، لابی، رستوران، تلویزیون، یخچال، ترانسفر و ... اشاره کرد.

 

هتل گلدیس کیش

هتل گلدیس کیش


 

هتل گلدیس کیش

رستوران هتل گلدیس کیش


برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کم و کیف سرویس دهی هتل میتوانید از نظرات مسافران در مورد هتل گلدیس کیش بازدید نمایید.

 مطالب مرتبط:

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: کیفیت هتل گلدیس کیش؟,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : چهار شنبه 24 تير 1394
.

موقعیت هتل آریان کیش؟

موقعیت هتل آریان کیش؟

هتل آریان تور کیش 94 یکی از هتل های 4 ستاره جزیره کیش می باشد. در قسمت ضلع شمالى هتل مرکز تجاری کیش و بازار زیتون واقع شده است. در ضلع شرقى هتل بازار پرديس و پانيذ قرار گرفته است همچنین در ضلع جنوبى هتل بازار مرواريد قرار دارد. این هتل به مراکز خرید و تفریحی بسیار نزدیک می باشد و از این نظر مورد علاقه مسافرانتور کیش 94 است. مساحت این هتل 5200 مترمربع می باشد. این هتل در میدان امیرکبیر جزیره کیش واقع شده است.

 

هتل آریان کیش

هتل آریان کیش . نمای بیرونی


 

هتل آریان کیش

هتل آریان کیش . لابی هتل


 

هتل آریان کیش

هتل آریان کیش . اتاق هتل


 برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد موقعیت هتل میتوانید از نظرات مسافران در مورد هتل آریان کیش بازدید نمایید.

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: موقعیت هتل آریان کیش؟,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : چهار شنبه 24 تير 1394
.

 

مجموعه ورزشی مریم کیش

بعد از انقلاب اسلامی در ايران مجموعه ورزشی مریم کیش دارای بزرگترين سالن بولينگ می باشد، که دارای مجهزترين وسايل سرگرمی و بازی می باشد که برای بازی حرفه ای بولینگ 16 خط استاندارد دارد. در کنار این مجموعه بسیار عالی بولينگ يک سالن برای بازی عجايب , بازي کامپيوتری و يک سالن بزرگ دیگر برای بيليارد که از 25 ميز اسنوکر و بيليارد تشکیل شده می باشد. مجموعه ورزشی مریم کیش سالن بزرگ و وسیعی برای بدن سازی خانمها و آقایان در تور کیش تیر 94 اختصاص داده که وسايل مجهز و پيشرفته بدن سازی دارد. مجموعه ورزشی مریم کیش مجلل ترین و زیبا ترین رستوران را دارد که در هنگام استراحت از غذاهای متنوع و لذیذ رستوران می توانید استفاده نمایید و آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران تور کیش تعطیلات تابستان 94 می باشد.



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مجموعه ورزشی مریم کیش,تفریحات کیش,بهترین تفریحات کیش,سرگرمی های کیش,جاذبه های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : یک شنبه 24 خرداد 1394
.

 

مرکز تجاری کیش


مرکز تجاری کیش دارای چهار صد واحد تجاری می باشد که این مرکز تجاری دارای رستوران گردان و چند کافی شاپ می باشد که بزرگترین مرکز تجاری و بازار جزیره کیش می باشد . مرکز تجاری کیش دارای واحد های بزرگ و شیک دارد که انواع کیف و کفش و ساعت , لوازم بهداشتی و آرایشی , پوشاک , لوازم و وسایل صوتی و تصویری , مواد غذایی و خوراکی , آژانس مسافرتی , آژانس املاک و چند فست فود و کافی شاپ می باشد. مسافرین تور کیش تیر 94 اکثرا از بازدید کنندگان اصلی این مرکز تجاری می باشند . نورپردازی و طراحی این مرکز تجاری مسافران و گردشگران زیادی را در تور کیش تعطیلات تابستان 94 به خود جذب می کنند. این مرکز تجاری کیش با متنوع بودن فروشگاه های و مغازه ها مایحتاج خود را می توانید خریداری نمایید. در مرکز تجاری برندهای معروف و مارک های خارجی نیز وجود دارد. در هر شب ساعت 22 شب برنامه ویژه قرعه کشی و با اهداء جوایز به برندگان جوائز ویژه ای به مسافران تور کیش اهداء می شود.

مرکز تجاری کیش

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مرکز تجاری کیش, بازارهای کیش, مراکز خرید کیش , پاساژهای کیش , بازارهای خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : یک شنبه 24 خرداد 1394
.

پاراسل و تیوپ سواری در جزیره کیش

در تور کیش یکی از تفریحات  آبی بویژه برای جوانان، چتر بازی بر فراز دریا یا همان چتر پاراسل است. این ورزش هیجان انگیز آبی بدین گونه است که گردشگران تور کیش هتل داریوش تیر 94 سوار چتر پارسل شده و توسط یک طناب به طول حدود 150 متر توسط یک  قایق با سرعت نسبتا زیاد بر روی دریا کشیده می شوند.دیدن سواحل و نمای زیبای جزیره کیشٰ، زیر آسمان آبی و روی آب های نیلگون در ارتفاع  50 تا 60 متری لذت و آرامشی وصف ناپذیر را به مسافرین تور کیش هتل داریوش تابستان 94 می دهد.

 

پاراسل و تیوپ سواری در جزیره کیش

 

پاراسل و تیوپ سواری در جزیره کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: پاراسل و تیوپ سواری در جزیره کیش , تفریحات کیش , بهترین تفریحات کیش , تفریحات خوب در کیش , ارزان ترین تفریحات کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : یک شنبه 24 خرداد 1394
.

هتل گاردنیا کیش هتلی دو ستاره و تمیز می باشد که بین میدان حافظ و میدان امیر کبیر می باشد.هتل گاردنیا کیش از جمله هتل های ساحلی کیش می باشد. هتل گاردینا کیش تا فرودگاه با اتومبیل فقط پانزده دقیقه فاصله دارد همچنین برای میمانان و مسافران تور کیش 94 خود ترانسفر فرودگاهی دارد. از امکانات دیگر هتل گاردینا کیش در رزرو بهترین هتلهای کیش تعطیلات تیر 94 مهیا بودن اتومبیل برای مسافران برای رفتن به مراکز خرید , اینترنت رایگان، بازدید از جاذبه های گردشگری کیش مانند : شهر دیدنی حریره ، بندرگاه باستان ، کلبه هور , آکواریوم زیبا و طبیعی، کشتی جذاب یونانی،درخت سبز و پارک زیبای ساحلی مرجان می باشد. همچنین هتل گاردینا کیش برای علاقه مندان به ورزش تفریحی جت اسکی 30% تخفیف در نظر گرفته است. و همچنین 50 % جنگل زیبای شبهای شایان، 30 % غواصی برای بانوان و 30 % اجاره اتومبیل هم با راننده و هم بدون راننده , کرایه دوچرخه 30% تخفیف، 40 % برای تخفیف شام رستوران هتل داریوش، 35 % کافی شاپ گاردنیا و 20 % رستوران خوب گاردنیا که برای مسافران تور کیش خود انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه را تدارک دیده است.

 

هتل گاردنیا کیش

 

هتل گاردنیا کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل گاردنیا کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : یک شنبه 24 خرداد 1394
.
هتل پارس نیک کیش هتل سه ستاره تمیز و مرتب و بسیار مناسب برای اقامت خانوادگی می باشد. هتل دارای امکانات خوبی مانند : یخچال , سرویس فرنگی , پارکینگ ,حمل و نقل , تلویزیون , نمازخانه , لابی , اینترنت در لابی , کافی شاپ و رستوران با انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران عزیز در رزرو بهترین هتلهای کیش تابستان 94 خود می باشد. همچنین هتل پارس نیک کیش دارای صبحانه و ترانسفر فرودگاهی نیز می باشد. هتل در منطقه ای خیلی آرام قرار گرفته و دارای اتاقهای بسیار راحت و شیک می باشد. زمان تحویل اتاقها ساعت 16 و زمان تخلیه ساعت 14 می باشد.
 
 
 
 
 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل پارس نیک کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : یک شنبه 24 خرداد 1394
.

هتل اسپادانا کیش هتلی سه ستاره می باشد و در سال 1379 افتتاح شده است . اتاقهای این هتل تمیز و مرتب می باشد و با امکانات رفاهی خود از جمله : تلویزیون , یخچال , سوئیت های تمیز و مرتب , سرویس فرنگی , سرویس ایرانی , حمل و نقل , نمازخانه , لابی , کافی شاپ و رستوران با غذاهای لذیذ و خوشمزه آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران عزیز در رزرو هتلهای کیش تعطیلات تیر 94 می باشند.هتل ساحلی اسپادانا کیش واقع در پشت پلاژ بانوان و فاصله اش تا مرکز جزیره تقریبآ 10 دقیقه می باشد .

 

آدرس هتل اسپادانا کیش : جزیره کیش بلوار ایران , خیابان جامى ,  نزدیک صدا و سیما ، هتل اسپادانا کیش
 
 
 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل اسپادانا کیش , هتل های کیش , بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : یک شنبه 24 خرداد 1394
.

پارک شهر کیش

 

تور کیش پارک شهر

پارک شهر یکی از زیباترین پارک های جزیره کیش می باشد که برای گردشگران عزیز تور کیش عید فطر 94 سرگرمی لازم را فراهم آورده است. این پارک دارای یک دریاچه مصنوعی , پیست اسکیت , پیست دوچرخه سواری , زمین ورزش , آب نمایی زیبا , میدان گل و.... می باشد که به جذابیت این پارک افزوده است. لازم به ذکر است که  حدود 45% از این پارک دارای پوشش گیاهی ای است که با آب و هوای کیش سازگار هستند و دیوارهای اطراف پارک با نقاشی های زیبای هنرمندان این جزیره مزین شده و زیبایی پارک را دوچندان کرده است.

تور کیش پارک شهر

علاوه بر این پارک شهر کیش دارای مبلمان شهری زیبا و آلاچیق هایی است که گردشگران عزیز تور کیش خرداد 94می توانند در این آلاچیق ها بشینند و استراحت کنند و از هوای مطبوع این پارک نهایت لذت ببرند. دریاچه مصنوعی این پارک بزرگترین دریاچه مصنوعی این جزیره می باشد که اولین بار ساخته شد و دارای 20 الی 30 قایق پدالی است تا گردشگران بتوانند در این دریاچه به راحتی قایق سواری کنند.

تور کیش پارک شهر

زمین بازی کودکان طوری طراحی شده است که در فصل تابستان که هوا بسیار گرم است مسقف می شود و کودکان شما به راحتی بتوانند بازی و انرژی خود را تخلیه کنند. از برنامه های سازمان منطقه آزاد جزیره برای توسعه این پارک زیبا این است که یک پارکینگ در زمین یک هکتاری بسازد تا رفاه و آسایش گردشگران عزیز تور کیش تعطیلات خرداد 94را افزایش دهد. همچنین قرار است که یک شهر بازی فوق العاده بسازند که دارای زمینی به مساحت 5 هکتار می باشد. مسافران و گردشگران عزیز تور کیش تعطیلات خرداد 94می توانند در این پارک اوقات فراغت خود را سپری کنند و لذت ببرند.

تور کیش پارک شهر

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش, جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : یک شنبه 3 خرداد 1394
.

رستوران های جزیره کیش

رستوران های کیش غذاهای لذیذ و متنوعی اعم از غذای ایرانی , فرنگی و دریایی را برای مهمانان خود سرو می کند. به دلیل اینکه تنوع صید از آب های اطراف جزیره بسیار زیاد می باشد رستوران های این جزیره با محصولات دریایی از مهمانان خود پذیرایی می کنند می کنند و همین امر باعث جلب توجه بسیاری از گردشگران و مسافران عزیز تور کیش تعطیلات خرداد 94شده است. البته لازم به ذکر است که در رستوران های کیش قیمت متوسط غذا نسبتا بالا است. علاوه بر این رستوران های جزیره کیش دو دسته هستند: دسته اول رستوران هایی که دارای موسیقی زنده هستند و دسته دوم رستوران هایی که فقط غذا سرو می کنند. رستوران هایی که دارای موزیک زنده می باشند بسته به کیفیت موسیقی های اجرا شده از قیمت های متفاوتی برخوردارند اما قیمت آن ها تقریبا 4 برابر رستوران هایی است که فقط غذا سرو می کنند.

برخی از رستوران های جزیره کیش:

رستوران آب و برق (غذای ایرانی): 4424881

رستوران آیدین (غذای ایرانی): 4432468

رستوران پدیده البرز (غذای ایرانی): 4434272

رستوران پارس (غذای ایرانی): 4422614 

تور کیش رستوران خانه اسپاگتی

رستوران پدر خوب (غذای ایرانی-فرنگی): 4458594

رستوران کوه نور (غذای ایرانی-فرنگی): 4420590

رستوران رودکی (غذای فرنگی): 7697647

رستوران مریم (غذای فرنگی): 4422129

رستوران خانه اسپاگتی (غذای ایتالیایی): 7682923

رستوران شاندیز آبشار (غذای ایرانی-لبنانی): 7690900 

تور کیش رستوران شاندیز آبشار

رستوران بوف ( مرغ سوخاری-پیتزا-ساندویچ ): 4456166

رستوران تایم ( مرغ سوخاری-پیتزا-ساندویچ ): 4433542

رستوران کی اف سی ( مرغ سوخاری-پیتزا-ساندویچ ): 4423953

رستوران پاتوق ( پیتزا-ساندویچ): 4420633

رستوران توچال ( پیتزا-ساندویچ): 7697442

رستوران دکتر پیتزا ( پیتزا-ساندویچ): 4434360

رستوران کیش برگر ( پیتزا-ساندویچ): 4424394 

تور کیش رستوران کوه نور

رستوران برادران ( نان و کباب ): 7699225

رستوران البرز ( نان و کباب ): 4432461

رستوران عالیجناب ( نان و کباب ): 4440516

تور کیش رستوران های کیش

رستوران نقش جهان ( رستوران سنتی): 4420390

رستوران بام زعفران ( چای و قلیان ): 4423660

چایخانه مریم ( چای و قلیان ): 7691738 

مسافران تور کیش تعطیلات خرداد 94بدانند که ما در اینجا فقط به تعداد اندکی از رستوران های جزیره زیبای کیش اشاره کرده ایم.

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های جزیره کیش, بهترین رستوران های جزیره کیش , رستوران های خوب جزیره کیش , رستوران های درجه یک جزیره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : یک شنبه 3 خرداد 1394
.

مرکز خرید پدیده کیش

 

تور کیش مرکز خرید پدیده

مرکز خرید پدیده کیش از بهترین و کامل ترین مراکز خرید کیش می باشد. این مرکز خرید در نزدیکی رستوران پدیده شاندیز قرار گرفته است. مرکز خرید پدیده شاندیز 110 روزه و با یک معماری زیبا و هنرمندانه ایرانی ساخته شده است. این مرکز خرید بسیار بزرگ است و متشکل از قسمت های مختلفی مانند غرفه های فروش اجناس , رستوران , کافی شاپ می باشد. همچنین موسیقی زنده و قرعه کشی و اهداء جوایز نیز در این مرکز خرید برگزار می شود. غرفه های این مرکز خرید خرید مشغول به فروش انواع کیف , کفش , پوشاک , لوازم خانه , لوازم آرایشی و بهداشتی , مواد غذایی و... می باشند. مسافران تور کیش خرداد 94 تعطیلات نیمه شعبانمی توانند هر آنچه را که می خواهند در این مرکز خرید تهیه نمایند.

تور کیش مرکز خرید پدیده

 

 

 

 

 

تور کیش مرکز خرید هایپر مارکت

مرکز خرید هایپر مارکت در خیابان فردوسی جزیره کیش و در زمینی به وسعت 8000 متر مربع ساخته شده است که بسیار مجهز و مدرن می باشد. مسافران تور کیش خرداد 94 در این مرکز خرید می توانند تمام آنچه را که نیاز دارند تهیه نمایند و همچنین از سایر کالاهای متنوع آن بهره مند شوند. غرفه های این مرکز خرید در زمینه های مختلفی مانند میوه , مواد غذایی , لبنیات , لباس , کیف و کفش , لوازم آرایشی و بهداشتی , وسایل تزئینی زیبا , لوازم خانگی و.... مشغول فعالیت می باشند. مرکز خرید هایپر مارکت کیش هر روز از ساعت 9 صبح تا 1 بامداد آماده خدمت رسانی به مسافران و گردشگران عزیز تور کیش خرداد 94می باشد.

تور کیش مرکز خرید هایپر مارکت

 

تور کیش مرکز خرید هایپر مارکت

 

 

 

 

مرکز خرید صدف کیش



مرکز خرید صدف در شهرک صدف کیش و در فاز پنج این شهرک در زمینی به مساحت 2910 متر مربع واقع شده است. بازار صدف یک مرکز خرید محلی می باشد. این مرکز خرید در سال 1384 در مجتمع صدف افتتاح شد که متشکل از دو طبقه است. این مرکز خرید دارای 66 غرفه می باشد که در زمینه پوشاک , مود غذایی و هر آنچه که شما نیاز داشته باشید فعالیت می کنند. مسافران عزیز تور کیش تعطیلات خرداد 94  با گردش در این مرکز خرید می توانند هر آنچه را که می خواهند تهیه نمایند.

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید کیش, بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : یک شنبه 3 خرداد 1394
.

هتل گلدیس کیش

 

 

تور کیش هتل گلدیس


هتل گلدیس کیش از هتل های قدیمی کیش می باشد که در سال 1369 طی یک قرار داد 10 ساله توسط مدیر سازمان عمران جزیره زیبای کیش به امضاء رسید که این هتل با عنوان هتلی دو ستاره به مدت 10 سال فعالیت داشته باشد. در سال 1379 این هتل دست خوش تغییراتی قرار گرفت و همچنان به فعالیت خود ادامه میدهد.مسافران تور کیش خرداد 94 می توانند در این هتل به راحتی اقامت داشته باشند زیرا هتلی پر سابقه و مناسب است. پرسنل هتل با احترام فراوان پذیرای مهمانان عزیز خود می باشند. رستوران این هتل دارای غذاهای متنوع و خوش مزه ای می باشد و مسافرانتور کیش خرداد 94 می توانند از نوش جان کردن آن لذت ببرند.

 

 

 

 

 

 

 

 

تور کیش هتل قاصدک کیش

 

هتل قاصدک کیش به لحاظ قیمت بسیار مناسب است و به همین جهت مورد توجه مسافران تور کیش خرداد 94 قرار گرفته است. خوب است بدانید که نام سابق این هتل آرامش بوده است. علاوه بر این هتل قاصدک کیش برای مسافران خارجی که به قصد تمدید ویزا به جزیره زیبای کیش سفر کرده اند نیز مناسب می باشد. این هتل در واقع یک مهمان پذیر است اما دارای اتاق های بسیار تمیزی می باشد و مهمانان عزیز با خیالی آسوده می توانند در این هتل اقامت کنند. برای مسافران تور کیش تعطیلات خرداد 94که می خواهند در اتاق های 4 و 5 تخته با قیمت مناسب اقامت داشته باشند هتل قاصدک می تواند انتخاب خوبی برای آن ها باشد.

 

تور کیش هتل قاصدک کیش

 

 

 

 

 

تور کیش هتل ونوس

هتل ونوس کیش یکی از هتل های خوب و نوساز کیش می باشد که در نزدیکی مرکز خرید ونوس کیش واقع شده است. به همین دلیل مسافران تور کیش عید فطر 94که در این هتل اقامت دارند به راحتی می توانند به این مرکز خرید بروند و از خرید خود لذت ببرند.از امکانات رفاهی این هتل می توان به موارد زیر اشاره کرد:سالن بیلیارد , خشکشویی , صندوق امانات , رستوران با انواع غذاهای لذیذ و خوش مزه و... . مسافران تور کیش عید فطر 94با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن بهره مند شوند و از سفر خود لذت ببرند.

تور کیش هتل ونوس

 

تور کیش هتل ونوس

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : یک شنبه 3 خرداد 1394
.

تور کیش هتل ونوس

هتل ونوس کیش یکی از هتل های خوب و نوساز کیش می باشد که در نزدیکی مرکز خرید ونوس کیش واقع شده است. به همین دلیل مسافران تور کیش که در این هتل اقامت دارند به راحتی می توانند به این مرکز خرید بروند و از خرید خود لذت ببرند.از امکانات رفاهی این هتل می توان به موارد زیر اشاره کرد:سالن بیلیارد , خشکشویی , صندوق امانات , رستوران با انواع غذاهای لذیذ و خوش مزه و... . مسافران تور کیش با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن بهره مند شوند و از سفر خود لذت ببرند.

تور کیش هتل ونوس

 

تور کیش هتل ونوس

 

 

 

تور کیش هتل قاصدک کیش

هتل قاصدک کیش به لحاظ قیمت بسیار مناسب است و به همین جهت مورد توجه مسافران تور کیش قرار گرفته است. خوب است بدانید که نام سابق این هتل آرامش بوده است. علاوه بر این هتل قاصدک کیش برای مسافران خارجی که به قصد تمدید ویزا به جزیره زیبای کیش سفر کرده اند نیز مناسب می باشد. این هتل در واقع یک مهمان پذیر است اما دارای اتاق های بسیار تمیزی می باشد و مهمانان عزیز با خیالی آسوده می توانند در این هتل اقامت کنند. برای مسافران تور کیش که می خواهند در اتاق های 4 و 5 تخته با قیمت مناسب اقامت داشته باشند هتل قاصدک می تواند انتخاب خوبی برای آن ها باشد.

تور کیش هتل قاصدک کیش

 

 

 

تور کیش هتل اسپادانا

هتل اسپادانا کیش درسال 1379 افتتاح شده است و در بلوار ایران جنب صدا و سیما قرار دارد. این هتل 20 دقیقه تا فرودگاه فاصله دارد. هتل اسپادانا هتلی ساحلی است که تنها 10 دقیقه تا مرکز جزیره زیبای کیش فاصله دارد. هتل 3 ستاره اسپادانا دارای اتاق های تمیز می باشد که مجهز به یخچال , تلویزیون ,  سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و سایر امکانات رفاهی است. از دیگر امکانات رفاهی این هتل می توان به لابی , کافی شاپ , رستوران با غذاهای لذیذ خوش مزه و متنوع اشاره کرد. مسافران تور کیش با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن بهره مند شوند و سفر خوبی را تجربه کنند.

 

 

 

هتل گلدیس کیش

 

 

 

 

تور کیش هتل گلدیس

 


هتل گلدیس کیش از هتل های قدیمی کیش می باشد که در سال 1369 طی یک قرار داد 10 ساله توسط مدیر سازمان عمران جزیره زیبای کیش به امضاء رسید که این هتل با عنوان هتلی دو ستاره به مدت 10 سال فعالیت داشته باشد. در سال 1379 این هتل دست خوش تغییراتی قرار گرفت و همچنان به فعالیت خود ادامه میدهد.مسافران تور کیش می توانند در این هتل به راحتی اقامت داشته باشند زیرا هتلی پر سابقه و مناسب است. پرسنل هتل با احترام فراوان پذیرای مهمانان عزیز خود می باشند. رستوران این هتل دارای غذاهای متنوع و خوش مزه ای می باشد و مسافران تور کیش می توانند از نوش جان کردن آن لذت ببرند.

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : سه شنبه 11 فروردين 1394
.

قایق های کف شیشه ای کیش

 

یکی از دیدنیهای جذاب کیش قایقهای کف شیشه ای آن هستند . آب‌های جزیره کیش محل زندگی انواع موجودات دریایی نظیر مرجان‌ها ماهی‌های تزیینی و رنگارنگ و خرچنگ‌ها ، ستاره‌های دریایی و غیره می باشد که با قایق‌های کف شیشه ای تماشای آنها امکان پذیر است و شما می توانید توسط این قایق ها به دیدن دنیای زیر دریا بنشینید .

قایق های کف شیشه ای کیش

این قایق‌ها در اسکله تفریحی مستقر هستند و مسافران هتل داریوش کیش می توانید در آنجا از این قایق ها استفاده کنید .

مطالب مرتبط :

قایق های کف شیشه ای کیش

موزه و نماد کیش

کلبه هور کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: قایق های کف شیشه ای کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : چهار شنبه 20 اسفند 1393
.

باغ پرندگان کیش

 

باغ پرندگان کیش یکی از جاذبه های کیش می باشد که در آن انواعی گوناکونی از پرندگان زندگی می کنند . این مجموعه با بيش از 57 گونه پرنده از جمله پليكان ، شترمرغ ، طوطي ماكائو ، انواع گوناگون لك لك ، توكان ، توركو ، قو ، پنگوئن آفريقايي و گونه هاي نادر، چون تمساح پوزه كوتاه قرار دارد . این پرندگان از اقصی نقاط جهان جمع آوری شده اند و در میان آنها گونه های نادر نیز به چشم می خورند .

باغ پرندگان کیش

باغ پرندگان کیش

 اين باغ در داخل پارك دلفين قرار دارد و علاقه مندان به بازدید می توانند در تور هتل داریوش کیش از این باغ زیبا دیدن فرمایند .

مطالب مرتبط :

باغ پرندگان کیش

بوستان آهوان کیش

آکواریوم کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: باغ پرندگان کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : چهار شنبه 20 اسفند 1393
.

ماهیگیری در كیش

خاك كیش با رنگ نقره فامی که دارد در زیر نور آفتاب درخشندگی فوق العاده ای دارد و ساختار مرجانی شکلی دارد . این یک ویژگی منحصر به فرد است و حتی اکثر سواحل دنیا که از ماسه خاکستری پوشیده اند نیز این ویژگی خاص را ندارند در ساحل جزیره شما گردشگران تور کیش 94 می توانید نظاره گر دریایی با آب بسیار شفاف و روشن باشید و حتی تا دور دست ها می توانید اعماق کف دریا را یه آسانی تماشا کنید کارشناسان محیط زیست علت این خاصیت بی نظیر را وجود مرجان ها در اطراف جزیره دانسته اند و عقیده دارند که مرجان ها به صورت طبیعی و به خودی خود باعث تصفیه آب و شفافیت سواحل کیش می شود و ساحل این جزیره را به یکی از زیباترین سواحل تبدیل کرده اند.

جزیره کیش دارای یکی از بزرگترین ساحل ها نسبت به وسعت خود می باشد و در دنیا کمتر ساحلی را می توان پیدا کرد که به وسعت سواحل کیش بتوان از آن استفاده کرد و مسافران تورکیش بتوانند با آرامش کامل و دور از هیاهو و غوغاهای ساحل های معروف به استراحت در آن بپردازند 

یکی از استثنایی ترین ویژگی این جزیره وجود ماهی ها و دیگر آبزیان موجود در سواحل کیش می باشد ماهی‌های بسیار زیبا و تزیینی كه در آب‌های حاشیه كیش غوطه‌ور می باشند و وجودشان را از دید تماشاگران پنهان نمی‌كنند، از جاذبه‌های جزیره کیش به شمار می آیند و قادرند مسافران تورکیش را ساعت‌ها سرگرم خود كنند. در عین حال بهترین ماهی‌های خوراكی كشور نیز در همین سواحل توسط بومیان ماهیگیر و شركت صید كیش صید می گردند. این جزیره برای علاقمندان به ماهیگیری نیز تدارکاتی دیده و آن ها می توانند در سواحل جنوبی و غربی جزیره به صید ماهی بپردازند. یکی از کم خطر ترین سواحل دنیا ساحل كیش می باشد و از این رو می تواند خیالتان آسوده یاشد. آب‌های ساحلی كیش فاقد هر گونه كوسه خطرناك است و استفاده کردن از آب دریا كاملا بی خطر است. لازم به یادآوری می باشد که كوسه‌هایی كه گاهی اوقات در سواحل كیش رویت می شوند برای شناگران خطری ندارند و تنها از ماهی های كوچك تغذیه می‌كنند . ساحل كیش از آن نوع سواحل استثنایی می باشد كه هم در فصل سرد و هم در فصل گرم برای مسافران قابل استفاده می‌باشد و امكان ورزش‌های دریایی در آن فراهم شده است. 

گستردگی ساحل ها، دریای زلال و آرام و گرما و نور مهربان آفتاب جنوب در محیط بی سروصدا و آرام جزیره کیش، شرایط مطلوبی را برای علاقمندان به ماهی گیری در كیش فراهم کرده است. 
ماهیگیری تفریحی در كیش در سرتاسر سواحل جزیره (به غیراز منطقه اسكله تفریحی) آزاد می باشد و علاقمندان ماهیگیری درتورکیش می توانند با استفاده از وسایل ساده ماهیگیری با قلاب های معمولی که می توان آن ها را از فروشگاه های ورزشی کیش فراهم کرد ساعت هایی را به این تفریح لذت بخش بپردازند.

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: ماهیگیری در كیش, تفریحات کیش, بهترین تفریحات کیش , تفریحات خوب در کیش , ارزان ترین تفریحات کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 9 اسفند 1393
.

هتل آرامش کیش

هتل آرامش کیش هتلیست سه ستاره و نوساز که در دی ماه 1390 افتتاح شد و اینک در حال ارائه خدمات به شما گردشگران تور کیش 94 می باشد.

هتل آرامش جزیره کیش مقابل بازار زیتون و بلوار دریا واقع شده است از این رو به جهت دسترسی آسان و نزدیک به دریا و اسکله تفریحی، همچنین نزدیکی به مراکز خرید و گردشگری یکی از هتل های خوب این جزیره به حساب می آید.

هتل آرامش کیش

اتاق ها با نمای دریا و نمای جزیره میباشد و میهمانان تورکیش هر منظره ای را که دوست داشته باشند انتخاب کنند. از اتاقهای طبقه فوقانی روبه دریا، ساحل کیش و اسکله تفریحی قابل رویت می باشد. 

این هتل خدماتی نظیر ترانسفر فرودگاهی، صبحانه بوفه ، اینترنت رایگان ، تورهای تفریحی درون کیش ، رستوران رزبا غذاهای متنوع ، چایخانه سنتی، کافی شاپ آرامش ،خدمات خشکشویی،  سیستم اعلام و اطفای حریق و برق اضطراری در اختیار شما میهمانان گرامی تور کیش 94 قرار می دهد.

هتل آرامش کیش

هتل آرامش کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل آرامش کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 9 اسفند 1393
.
 


بازار مرجان کیش قبل از ساحل مرجان قرار دارد و یکی از بازارهای شیک جزیره کیش است . بازار مرجان کیش جنب هتل سیمرغ ، شباویز و کوثر و پارک دلفینهای کیش بنا شده و تقریبا از مرکز شهر دور  است . در بازار پوشاک با قیمت مناسب عرضه میشود و مسافران تور کیش 94 می توانند خریدی با قیمت مناسب داشته باشند .

 


این مرکز خرید یکی از مراکز بزرگ و مدرن جزیره کیش میباشد. این بازار بزرگ در زمینی به مساحت 11000 متر مربع و در 4 طبقه ساخته شده است . این بازار  در سال 1379 بنا شده است . در این مرکز تجاری کیش اکثر برندهای معروف وجود دارد که شامل 479 واحد تجاری است. قیمت اجناس در این مرکز خرید تورکیش بالا میباشد و با بازار پردیس 2 از نظر قیمت در یک ردیف قرار دارد .


این بازار یکی از قدیمی ترین بازارهای کیش است که در محل بومیان صفین بنا شده است . این بازار در سال 1350 و با زیر بنای 2300 متر مربع ساخته شده که این بازار در یک طبقه و 70 واحد تجاری  میباشد . این بازار دارای انواع پوشاک ، لوازم بهداشتی و آرایش ، اسباب بازی و لوازم خانگی میباشد و با قیمت ارزان و مناسب به مسافران تور کیش 94 عرضه میشود . بازار صفین در حاشیه ی خلیج همیشه فارس و در ساحلی زیبا قرار گرفته است .

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بازار های کیش,مراکز خرید کیش , بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 9 اسفند 1393
.

باغ پرندگان کیش

باغ پرندگان کیش

مسافران تور کیش 94  می توانند از این مکان زیبا دیدن کنند.
باغ پرندگان کیش که در داخل پارک دلفینها واقع شده است دارای پنجاه و هفت نوع پرنده از قبیل پنگوئن آفريقايي ،توركو، قو،انواع گوناگون لك لك،طوطي ماكائو ،شترمرغ،توكان،پليكان و گونه های کمیاب تمساح با پوزه کوچک است این گونه های متفاوت از سراسر دنیا از قبیل استرالیا،آمریکای جنوبی ،آفریقا و شرق آسیا جمع آوری شده است.در تور کیش 94  از این باغ لذت خواهید برد.

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: باغ پرندگان کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 27 بهمن 1393
.

  هتل  مريم کیش


 

تور كيش هتل مريم

 

 

در تور کیش 94 در این هتل اقامت کنید .هتل چهار ستاره مريم كيش با طراحی شبيه به يك كيك عروسی در شب جلوه زيبايي دارد . اين هتل در مجاورت  بازار مرواريد و پرديس ، پانيذ ، مجتمع تجاري و فروشگاه بال قرار گرفته  . طراحی خاص اين هتل در لابی ، درب ورودي و اتاقها اين هتل را در زمره هتلهاي چهار ستاره خوب كيش قرار داده .

مسافران تور کیش 94 در سفر به کیش از این هتل زیبا دیدن کنند. در سه طبقه نخستین هتل، اتاقها و سوئیتهای بزرگ و راحت قرار گرفته اند و در طبقه چهارم در محیطی آرام، کافی شاپ هتل جای دارد. سالن صبحانه و رستوران هتل  مریم نيز  با انواع غذاهای سرد و گرم در طبقه همکف جای دارند .

در تور کیش عید 94 از بازدید این هتل لذت خواهید برد.

 

مطالب مرتبط:

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل مريم کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 27 بهمن 1393
.

هتل ارم کیش

 تور كيش هتل ارم

 

مسافران تور کیش 94 در سفر به کیش می توانند در این هتل اقامت کنند. هتل پنج ستاره ارم در مرتفع ترين  بخش توريستی شمال شرقی جزيره زيباي کيش بنا شده . اين هتل   مشرف به آبهاي نيلگون خليج فارس بوده و داراي مساحتی حدود يکصد هزار متر مربع عرصه واعيان می باشد . هتل ارم مجهز به سيستم تهويه مطبوع مرکزي فضاي سبز  با درختان نخل وگل وگياه ومحوطه سازي وآبنما ميباشد.در تور کیش نوروز 94 در این هتل اقامت کنید. از امكانات هتل ارم ميتوان به استخر و سونا ، رستوران، کافي شاپ هاي متنوع با انواع غذاهاي ايراني وخارجی،رستوران گردان ،رستوران سنتی ،فست فود،تالارهاي مخصوص ازدواج وجشن تولد و همچنين دو سالن آمفی تئاتر 50 و400 نفره و يک سالن کنفرانس 40 نفره اشاره كرد . گالري وسالن چند منظوره کلوپ ورزشي وتفريحی وسالن بيليارد از ديگر امکانات هتل  ارم است.

در تور کیش 94 از امکانات این هتل لذت خواهید برد.

 

 

مطالب مرتبط:

هتل ارم کیش

هتل گراند کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل ارم کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 27 بهمن 1393
.

هتل شایان کیش

تور كيش هتل شايان كيش
 

 

در تور کیش 94 در این هتل اقامت کنید.هتل پنج ستاره شايان كيش از بزرگترين و قديمى ترين هتل هاي  جزيره کيش است . هتل شايان داراي ۱۹۵ اتاق  ، سوئيتهاى ساحلى ، سوئيتهاى معمولى و رويال ، اتاقهاى رو به دريا و جزيره و همچنين دوبلکس هاى لوکس است .

در تور کیش 94 در اینجا اقامت خوشی خواهید داشت.

 

از امكانات هتل شايان ميتوان به موارد زير اشاره كرد: رستورانهاى ايرانى و فرنگى ، آرايشگاه ، کافي‌نت و گيم‌ نت ، پارکينگ اختصاصى ، خشکشوئى، سالنهاى کنفرانس ، سالن تفريحات سالم و همچنين خدمات فکس ، کافى شاپ، دسترسى آسان به مراکز خريد،دريا و ...

در تور کیش عید 94 از امکانات این هتل لذت خواهید برد.

 

مطالب مرتبط:

هتل شايان كيش

هتل مارينا پارك كيش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل شایان کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 27 بهمن 1393
.

هتل شایگان کیش

تور كيش هتل شايگان

.

.

.

.

.

 

مسافران تور کیش 94 در این هتل اقامت کنید.هتل شايگان كيش به مساحت بالغ بر 11 هزار متر در 7 طبقه بنا شده . از امكانات هتل شايگان ميتوان به سونا ، كافي شاپ ، سالن بيليارد ، سالن ماساژ ، رستوران و.. اشاره كرد.

کلوپ ورزشی  هتل شايگان شامل استخر سرپوشيده با درجه آب کنترل شده، جکوزی، سونای بخار، سونای خشک، بدن سازی، بوفه، ماساژ، ناجی و مربی، حوضچه آب سرد، استخر کودکان می باشد و در طبقه همکف هتل قرار دارد.در تور کیش نوروز 94 از اقامت در این هتل لذت خواهید برد.

 

سالن  بيليارد و اسنوکر در طبقه زيرين هتل قرار دارد و دارای دوازده ميز مخصوص بيليارد و اسنوکر  می باشد.

در تور کیش 94 از امکانات غاین هتل استفاده کنید.

 

 زمين تنيس رو باز هتل در فضای سبز شمالی هتل قرار دارد.با توجه به شرایط هوائی جزيره بازيکنان می توانند در شب نیز از زمين استفاده نمايند.

مطالب مرتبط:

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل شایگان کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 27 بهمن 1393
.
موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی