هتل های کیش
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

هتل ستاره کیش 


هتل ستاره طلایی یکی بلیط کیش بهار 97از هتل های سه ستاره کیش می باشد. قیمت بسیار مناسب و امکانات خوببلیط کیش تابستان 97ی که در اختیار مسافران تور کیش ارائه می دهد و این امر باعث شده خیلی از گردشگران این هتل را به عنوان محل اقامت خود انتخاب کنند. هتل ستاره طلایی دارای 42 اتاق و 22 واحد دو خوابه و سه خوابه و 12 وابلیط کیش خرداد 97حد آن تک خوابه می باشد و 8 واحد آن ظرفیت 4 نفره می باشد. امکاناتی که برای مسافران تهیه شده است نظیر نماز خانه, اینترنت, تاکسی سرویس, کافی شاپ, رستوران و... بلیط کیش اردیبهشت 97می باشد. پرسونل هتل طلایی کیش تلاش می کنند شرایطی ایده آل و مطلوب برای آرامش و آسایش مسافران و گردشگران در طول مدت اقامتشان دارند ایجاد کنند تا در جزیره زیبای کیش بهترین خاطرات به یاد ماندنی را داشته باشند.


هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا یکی از هتل هایی است تازه تاسیس کیش می باشد که در سال 93 بهرهبلیط کیش بهار 97 برداری رسیده است و رده ی هتل های 5 ستاره کیش قرار دارد. مدیریت هتل پرسنل بسیار مجربی را برای فراهم کردن رفاه مسافران تور کیش و گردشگران استخدام کرده است. این هتل دارای 4 طبقه می باشد و طراحی لوکسی برای اتاق ها در نظر گرفته شده است. اگر شما قصد خرید داشته باشید فاصله تا مراکز خرید پردیس 3 دقیقه با ماشین, فاصله تا مرکز خریبلیط کیش خرداد 97د مروارید 5 دقیقه با ماشین فاصله تا پلاژ ساحلی بانوان شهر 10 دقیقه, فاصله تا مبلیط کیش تابستان 97رکز خرید مرجان 6 دقیقه با ماشین میباشد. از امکانات این هتل شامل بسته آرایشی وبلیط کیش اردیبهشت 97 بهداشتی,یخچال, تلوزیون LCD, سیستم تهویه مطبوع, تلوزیون, سرویس بهداشتی ایرانی, حمام, سرویس بهداشتی فرنگی, اینترنت در اتاق, تلفن و ... می باشد.  


هتل لوتوس کیش

هتل لوتوس کیش یکی از هتل های سه ستاره کیش می باشد که در زمینی بلیط کیش بهار 97به مساحت 5000 متر مربع بنا شده استطراحی این هتل برگرفته شده از سبک معماری دوره هخامنشیان می باشد. مساحت لابی هتل 1000 متر مربع است و دارای 3 طبقه و 72 اتاق به همراه امکانات رفاهی برای اقامت گردشگران و مسافران تور کیش فراهم شده است. مراکز خرید پردیس 1 و 2 و بازارچه مریم و بازار عربها در نزدیکی این هتل قرار دارد و فاصله زمانی این هتل تا اسکله تفریحی 5 دقیقه با ماشینبلیط کیش اردیبهشت 97 و 15 دقیقه پیاده روی می باشد. امکانات رفاهی هتل شامل پاركينگتراس, آسانسور, روزنامه, نمازخانه, تلويزيون در لابیصندوق امانات, لابیكافی شاپ, رستوران, پذيرش 24 ساعته, لاندري,خشکشوییبلیط کیش خرداد 97, خدمات بيدار باش, دستگاه واکسبلیط کیش تابستان 97 کفشسرو صبحانه در اتاق نهار در اتاق, اجاره ماشين, تبديل ارزفكساتاق چمدان و...را میباشد.



هتل سیمرغ کیش

هتل سیمرغ کیش و در رده ی هتلبلیط کیش تابستان 97 های سه ستاره کیش قرار دارد و دارابلیط کیش بهار 97ی فضای دنج و آرامش بخشی است. این هتل در خیابان جهان واقع شده است و یکی از هتل های ساحلی جزیره کیش به شمارمی آید. هتل سیمرغ دارای 80 واحد ویلایی به همراه امکانات رفاهی و بهداشتی را برای اقامت مسافران و گردشگران تور کیش تدارک دیده شده است. هتل سیمرغ کیش در فاصله کمی تا بازار مرجان و پارک ساحلی سیمرغ واقع شده است و 13 دقیقه فاصله زمانی تا فرودگاه  دارد که یکی از بهترین محاسن این هتلبلیط کیش اردیبهشت 97 به شمار می آید .  امکانات این هتل نظیر تلویزیون,پارکبلیط کیش خرداد 97ینگ, نماز خانه و اینترنت, پذیرش 24 ساعته, فکس, اتاق چمدان و... می باشد.


هتل پارس نیک کیش

هتل سه ستاره پارس کیش فعالیت خود را در سال 1394بلیط کیش بهار 97 شروع کرداین هتل در نزدیکی میدان امیر کبیر و بلور دریا واقع شده است. ساختمان هتل دو طبقه می باشد و 37 واحد اتاق به همراه تمام امکانات رفاهی برای گردشگران و مسافران تور کیش فراهم شده است و لازم به ذکر است که قیمت اقامت در هتل پارس نیک بسیار مناسب بوده و یکی از محبوب ترین اقامتگاه ها برایبلیط کیش اردیبهشت 97 مسافران به شمار می آید. بازارهای ونوس مروارید و زیتون از جمله مراکز خرید نزدیک به این هتل می باشد و شما می توانید به راحتی به این مراکز دسترسی پیدا کنید.سیستم تهویه هوای مطبوع,  اینترنت, زمین تنیس, تاکسی سبلیط کیش خرداد 97رویس, مینی بار,  یخچال و تلویزیونبلیط کیش تابستان 97 داخل اتاق از جمله امکانات رفاهی در این هتل می باشد.





:: برچسب‌ها: هتل های کیش,هتل های لوکس کیش,هتل های ارزان کیش,هتل های مناسب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 20234
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 20 فروردين 1397
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی